Godkänd hos tandis

Var på den årliga besiktningen av gaddarna hos tandläkaren igår eftermiddag. Ett besök som alltid skapar lite oro för jag fruktar ju eventuella kostnader i samband med detta. Men men, efter en kort stunds nervositet och lite puts blev jag åter godkänd. Inget mer än bara den ynka undersökningskostnaden på 755 kr.

Simon uppskattar skolbussen och skuttar nu glatt in i den. Den här morgonen kändes inte rolig. Signe sölade och jag blev arg och tappade humöret. Det känns inte kul att åka iväg sen, även om vi skildes som vänner. Sen kom bussen iväg sent och en kollega väntade på mig då vi skulle författa ett intyg. Stön. Nu är det snart fika. Känns behövligt.

Kommentarer
Postat av: annki72@soclog

nä precis men det är väl därför det inte finns för att det är ganska vanlig stl idag =)

2010-08-26 @ 08:15:05
URL: http://annki72.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0