Septembernöjet inbokat!

Pratade med Maria igår och vi bestämde att jag och Signe kommer och hälsar på i Sollentuna helgen 3-5/9, och jag bokade biljett direkt på SJ:s hemsida. Mobilbiljett valde jag, för att slippa extraavgifter. Det låter på ett sätt bättre, så slipper jag vara nervös för att tappa bort nån biljett, men å andra sidan kan jag känna mig konservativ och sakna den där känslan av att ha en gammal hederlig biljett i handen. Nåja, man vänjer sig.

Ska bli så roligt, så klart. Mina favoritmänniskor efter min egen familj. Vi pratade om att gå till Gröna Lund, det blir andra gången för oss i så fall. Inget man får för mycket av i första taget!

Nu får jag hålla i slantarna, har handlat massor på sista tiden och pengar lär ju rulla på ovan nämnda resa! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0