Succé! :-)

Nejdå, ingen orolig fröken ringde igår. När jag sedan kom och skulle hämta honom hade solen kommit fram och barnen lekte ute. Simon åkte nerför den stora rutschbanan. Han sprang fram till mig och var på ganska gott humör. Fröken Yvonne (fritidspedagog) berättade att det hade gått jättebra, han hade pratat, lekt med Albert, och sedan på eftermiddagen hade han och Daniel hittat varandra ute och lekt som vanligt.

Signe vägrade följa med hem även denna gång. Jag fick åter igen bära ut henne barfota med skor, kofta och ryggsäck i andra handen. Idag kanske hon är mer positiv till att följa med, vi ska till min arbetskamrat Anders med familj och fika och han har ju två flickor, tre och fem år om jag mindes rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0