me & i-fynd

I tisdags var det Me&I-party hos härliga Helena. Kul att få se hennes fina residens. Trevligt sällskap, mysig säljare och snygga kläder som visades. Säljaren hade på sig en tunika som jag spanat in på en annan person, bestämde mig för att slå till och köpa den + varsitt plagg till barnen. Först blev jag mycket besviken när jag såg på ordersedeln att storlek M var slut i lager, men då erbjöd hon sig att sälja visningsexet - för halva priset! Haha, självklart blev det affär!

Har haft den på mig på jobbet idag. Myyyser... får väl ta en bild och posta den.

När jag var borta hade min man en intressant konversation med barnen. Han hade en dispyt med Signe. Hon fräste ilsket att han inte ska få leka med hennes barbiedockor. Simon förklarade då att "han bryr sig inte om dina barbiedockor! Du får säga att han inte får ha sin mobiltelefon!"

Hehehe... tur att maken har självdistans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0