tror ni jag kommer att hålla fingrarna i styr?

Ikväll är det Me&I-party hos en trevlig person jag inte brukar träffa särskilt ofta. Bara det gör att jag gärna går dit. Jag har för avsikt att låta det vara den huvudsakliga anledningen men jag vet att det kommer att vara svårt för mig att inte shoppa. Barnen har gott om kläder men det kan ju alltid finnas plats för mer, eller hur? ;-)

Jag har sagt till mig själv att nu är det köpstopp fram tills Simons födelsedag och julhandeln. Så mycket utgifter just nu, det känns som om tvättmaskinen är på upphällningen och de splitternya vinterdäcken ska betalas av ett i taget. Skulle vilja spara mer.

Ja, vi får väl se... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0