Sofia

Som sagt, på fredagen den 24 september, alltså för fem dagar sedan, blev jag faster till lilla Sofia. Allt verkar ha gått bra och de är nu hemma igen. Har inte hört något sedan dess, gör det när det närmar sig helgen. Jag har köpt ett kort som jag tänkte mig att barnen ska dekorera. Signe fick dille på att rita gubbar i förrigår och producerade då 17 stycken. Det är typiskt henne, man ska kämpa tills man lyckas. Gubben ska ha ögonbryn, ögon, näsa, mun, armar, ben, händer/fötter (i form av streck) och hår. Hon blir besviken om det inte blir som hon har tänkt sig.  Hon kanske kan få avbilda Sofia på kortet och Simon kan skriva en hälsning. Sen har jag införskaffat en liten babybody som jag kan skicka med.

Nu har jag en  anledning att shoppa babykläder. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0