två dagar kvar

Jag som en gång tyckte det kändes så avlägset, men nu är det faktiskt bara två dagar kvar tills jag blir faster. På fredag morgon åker K in för planerat kejsarsnitt. Sedan är jag någons faster. Jag blir så nyfiken på vem det är som kommer till världen. De bor visserligen i Sundbyberg så jag får inte träffa dem så ofta, men det kan ju utökas med tiden. Jag hoppas på att umgås mer med hela Alex familj - utan Amygdala (läs: blivande farfar) som försöker fylla ut hela utrymmet med sig själv och sitt ego. Alltid har han varit med när vi åkt till Stockholm för att träffa dem, och det har gjort att det som kudne ha blivit trevligt umgänge bara blir nåt att uthärda och man väntar tills man kan gå igen.

Kommentarer
Postat av: Natali

Jag är försäljnings chef för Bugaboo i Skandinavien. :-)

2010-09-23 @ 09:06:42
URL: http://minmolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0