Ett stort steg

Så, nu har jag sagt upp mig från jobbet. Har ändå jobbat här i snart fem år, det är ändå ett stort steg. Jag satte min fot här för första gången i augusti 2006, nyligen gravid. Det hade jag ju inte planerat, men så var det och jag fick säga till min chef att jag snart kommer att bli mammaledig. Jag minns så väl det här första året jag gick här, hur min mage växte, mina nya arbetskamrater följde mig i min graviditet. Det är speciellt. Mycket speciellt. Det var Signe som kom till mig. Simon väntade jag på mitt förra jobb.

Bara att göra färdigt alltså, färdigt och packa ihop. jag längtar så efter mitt nya jobb, det kommer att bli så utvecklande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0