nytt liv

Nu har jag inte skrivit på en evighet! Jag ska börja ta tag i bloggen igen!

Det har ju hänt en del. Jag har fyllt år 20/3, kanske inte så mycket att orda om. Jag var då på väg hem från Stockholm tillsammans med Signe. Hade en härlig helg, först med Alex, Kajsa och Sofia, och sedan lekte Signe med Esmeralda medan jag och Maria diskuterade meningen med livet (tja, inte riktigt). Vi firade mig på lördagkvällen.

I måndags fyllde ju Signe år, 4 hela år har hon blivit! Det medförde släktkalas i lördags och barnkalas i söndags. Vi hade hyrt gympasalen, bättre kunde vi inte ha gjort. Barnen stojade för fullt, vi behövde inte aktivera dem det minsta. Signe var nöjd med allt.

Nu har jag rentav glömt om det var förra måndagen eller tisdagen de ringde från det intressanta jobb jag sökte och innerligt hoppades på att få - och visst erbjöd de mig tjänsten! Blev så glad! Det var precis vad jag behövde. Jobbet innebär nya utmaningar men kan vara den kick för själen jag behöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0